Menüü
Puhastustööde juht tööprotsesside juhtijana
Puhastustööde juht tööprotsesside juhtijana
18 akadeemilist tundi
Hästi toimiva teenuse aluseks on teadlikult juhitud tööprotsess. Puhastustööde kavandamise ja teostust toetab koolitus Puhastustööde juht tööprotsesside juhtijana.
Õppekavarühm: Koduteenindus
Õppekava koostamise alused: Puhastusteenindaja tase 4 kohustuslikud kompetentsid B.3.1 – B.3.3. ja üldoskused B.2
Eesmärk: Koolituse tulemusel mõistab koolitatav puhastustööde kavandamise ja läbiviimise protsessi puhastustööde juhi töö kontekstis.
Sihtrühm: Puhastustööde juhid, haldusjuhid, teenindusjuhid, majandusjuhid, haldurid
Koolitusel osalemise eelduseks: Puhastusteenindaja algteadmiste läbimine või eelnev erialane kogemus
Õppekeskkond: Kaasaegne koolitusruum, kus on sobiv valgustus, ventilatsioon, vajalik tehnika (televiisor, tahvel) ja wifi ühendus või ettevõtte e-õppe keskkond.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust.
Õppeprotsess: Õpe toimub vastavalt tunniplaanile. Auditoorse õppe käigus sooritatakse rühmatöid.
E-õpe: veebiloeng reaalajas ja iseseisev töö, mis õppijal tuleb sooritada peale veebiloengut iseseisvalt veebikeskkonnas 5 tunni jooksul.
Koolituse sisu:
- Koristamise eesmärk
- Puhastusainete liigitamine ja kasutamine
- Koristusmeetodid ja nende kasutamine koristamisel
- Koristustekstiilid ja nende hooldus
- Koristustarvikud ja nende kasutamine tööprotsessis
- Tulemusele orienteeritud koristamise juhtimine
- Puhastustööde juhi roll koristuskulude mõjutajana
- Puhastustööde reaalsed mõjutegurid ja reaalne tööaeg
- Tööprotsessi tulemuslik juhendamine ja toimimine
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
- mõistab tulemusele orienteeritud koristamise tähtsust ja kasutab neid oma töös
- teab erinevaid koristustekstiile, -meetodeid ja – tarvikuid ning oskab neid kasutada igapäevases töös
- teab puhastusainete liigitusi sh desinfitseerivaid aineid ja oskab neid kasutada
- mõistab enda rolli koristustööde kulude mõjutajana
- teab koristustööde reaalseid mõjutegureid ja arvestab nendega tööd planeerides
- mõistab olulisemaid juhendamise põhimõtteid, ja kasutab neid juhendades
Õppe kogumaht: 18 akadeemilist tundi
Õppemeetodid: Auditoorne õpe 18 akadeemilist tundi: loeng, suuline vestlus, dialoogid, rühmatööd ja tulemuste analüüsimine. E-õpe: veebiloeng reaalajas 12 akadeemilist tundi ja iseseisev töö tekstimaterjalidega 6 akadeemilist tundi.
Väljastatavad dokumendid: Tõend, kui õppija võttis osa õppetööst. E-õppe korral tõend, kui õppija täitis iseseisvad tööd.