Menüü
Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas
Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas
8 akadeemilist tundi
Kinnisvarahaldus, EKKL tunnustatud koolitused
Eesti Kinnisvara Korrushoiu Liidu poolt tunnustatud kinnisvara korrashoiu erialane täiendkoolitus
Õppekavarühm: Ehitus ja tsiviilrajatised
Õppekava koostamise alused: Kinnisvara hooldusjuht, tase 6 kompetentsid B.2.1, Kinnisvara haldusjuht, tase 6 kompetentsid B 3.1- B 3.2, Kinnisvarahaldur tase 4 kompetentsid B. 3.1- 3.2, Kinnisvarahaldur tase 5 kompetentsid B. 3.1- 3.2, Kinnisvara tehnohoolduse meister, tase 5 kompetentsid B.2.1, Kinnisvara heakorrameister, tase 5 kompetentsid B.2.1.
Eesmärk: Anda koolitusel osalejatele teadmised meeskonna toimimise põhimõtetest, seaduspärades, nende motiveerimisest. Õppida uusi ja korrata üle juba teada olevaid suhtlemisvõtteid klientidega. Omandada suhtlemiskompetentse keeruliste klientidega toimetulekuks. Õppida ja harjutada praktilisi juhtimis-ja suhtlemisoskusi.
Sihtrühm:
- Müügijuhid, haldurid, haldusjuhid, hooldusjuhid, heakorrameistrid, tehnohoolduse meistrid, teenindusjuhid, ärisuunajuhid, keskastmejuhid.
Koolituse sisu:
- meeskonnatöö põhiprintsiibid;
- rollid meeskonnas;
- juhi roll ja tegutsemine, juhtimismudel meeskonnas;
- meeskonna motiveerimine läbi ühiste väärtuste ja eesmärkide täitmine;
- kuidas hoida häid suhteid meeskonnas;
- positiivne tagasiside ja kolleegide väärtustamine;
- kliendisuhtlus ja selle kompetentsid;
- kliendi ootused ja vajadused;
- põhilised vead kliendisuhtluses;
- kes on „raske klient“ ja kuidas temaga toime tulla;
- mis määrab kliendi rahulolu – suhtlemise osatähtsus;
- praktilised harjutused.
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
- suureneb osalejate teadlikkus paindlikust ja kompetentsest juhtimisest;
- mõistab meeskonnatöö olulisust ja rollide meeskonnas;
- omandab oskuse kasutada positiivseid suhtlemiskompetentse kolleegide ja klientidega suhtlemisel;
- oskab senisest paremini meeskonda motiveerida ja meeskonna eesmärke täita;
- tunneb ära „raske kliendi“ ja oskab temaga toime tulla;
- Omab ülevaadet, mis määrab kliendi rahulolu.
Õppe alustamise tingimused: Puuduvad.
Õppe kogumaht: 8 akadeemilist tundi.
Õppekeskkond: Kaasaegne koolitusruum, kus on sobiv valgustus, ventilatsioon, vajalik tehnika (televiisor, tahvel) ja wifi ühendus.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust.
Õppeprotsess: Hübriidõpe – koolitus toimub nii seminariruumis kui ka veebiülekande vahendusel reaalajas. Õppe käigus toimuvad diskussioonid ja praktilised ülesanded.
Õppemeetodid: Hübriidõpe 8 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.
Hindamismeetodid: Puuduvad.
Hindamiskriteeriumid: Puuduvad.
Väljastatavad dokumendid: Tõend kui on läbitud 80 % koolituse ajalisest mahust.
Koolitaja:
Anneli Salk põhilised tegevusalad on psühholoogiline nõustamine, koolitamine ja kirjutamine. Peamised koolituste teemad on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstress, kriisi- ja enesejuhtimine. Koolitajana töötab alates 2001 aastast. Anneli on kirjutanud eneseabiraamatu „Mina oma elus“.