Menüü
Erinevate ruumide praktiline koristamine
Erinevate ruumide praktiline koristamine
18 akadeemilist tundi
Õppekavarühm: Koduteenindus
Õppekava koostamise alused: Puhastusteenindaja tase 3 kohustuslikud kompetentsid B.3.1-B.3.2 ja üldoskused B.2
Eesmärk: Koolituse tulemusena saadakse ülevaade erinevate ruumide puhastamise põhimõtetest, et paremini toime tulla igapäevases töös.
Sihtrühm: Inimesed, kes on huvitatud ümberõppest või/ning soovivad asuda tööle puhastusteeninduse valdkonda; toateenijad.
Õppe alustamise tingimused: „Puhastusteenindaja algteadmiste“ läbimine või eelnev erialane kogemus
Õppekeskkond: Kaasaegne koolitusruum, kus on sobiv valgustus, ventilatsioon, vajalik tehnika (televiisor, tahvel) ja wifi ühendus.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust
Õppeprotsess: Õpe toimub vastavalt tunniplaanile. Auditoorne õpe: loeng, praktilised ülesanded ja näitlikustamine.
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
- mõistab eesmärgistatud koristamise põhimõtteid ja oskab määratleda koristusvajaduse.
- oskab valida õiget pühkimismeetodeid lähtuvalt mustuse liigist ja pinnakattematerjalist.
- teab erinevaid koristustekstiilide niisutamise võimalusi ja oskab kasutada erinevate pühkimismeetoditega mustuse eemaldamiseks.
- oskab valida erinevaid koristustarvikuid ja puhastusaineid sh desinfitseerivaid aineid lähtuvalt ruumi eripärast ning kasutada praktikas.
Koolituse sisu:
- Koristustööde planeerimine, koristusvajaduse määratlemine
- Pinnakattest ja mustusest lähtuv koristustarvikute valiku põhimõtted
- Milliseid aineid, miks ja kuhu valida?
- Koristustekstiilide niisutamine praktikas, lähtuvalt mustusest
- Tüüpruumide praktiline koristamine (wc, köök, trepp, kontor jne)
- Töö tulemuse hindamine
Õppe kogumaht: 18 akadeemilist tundi
Õppemeetodid: Auditoorne õpe 18 akadeemilist tundi, millest 1 akadeemilist tundi on loeng, 1 akadeemiline tund on iseseisev töö ja 16 akadeemilist tundi praktikat.
Hindamismeetodid: puuduvad
Hindamiskriteeriumid: puuduvad
Väljastatavad dokumendid: Tõend, kui õppija võttis osa õppetööst. Tunnistus, kui õpingute lõpetamisel läbitakse hindamiskriteeriumile vastav kirjalik test.