Menüü
Puhastusteenindaja-juhendaja tase 4 kutseeksamiks ettevalmistus
Puhastusteenindaja-juhendaja tase 4 kutseeksamiks ettevalmistus
72 akadeemilist tundi
Puhastusteenindaja-juhendaja tase 4 kutseeksamiks ettevalmistuse koolitus aitab arendada oskusi ja kompetentsi kutseeksamiks ja et edukalt toime tulla tööalaste väljakutsetega.
Õppekavarühm: Koduteenindus
Õppekava koostamise alused: Puhastusteenindaja-juhendaja tase 4 kohustuslikud kompetentsid B.3.1 – B.3.3. spetsialiseerumisega seotud kompetents B.3.4. ja üldoskused B.2
Eesmärk: Koolituse tulemusena omab õppija ettevalmistust puhastusteenindaja-juhendaja tase 4 kutseeksami sooritamiseks
Sihtrühm: Puhastusvaldkonna inimesed, kes on huvitatud Puhastusteenindaja-juhendaja tase 4 kutseeksami sooritamisest ja enesearendusest
Õppe alustamise tingimused: Puuduvad
Õppekeskkond: Kaasaegne koolitusruum, kus on sobiv valgustus, ventilatsioon, vajalik tehnika (televiisor, tahvel) ja wifi ühendus või ettevõtte e-õppe keskkond.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust
Õppeprotsess: Õpe toimub vastavalt tunniplaanile, iseseisev töö õppematerjalidega tuleb sooritada väljaspool auditoorset õpet ja praktilised tunnid teostatakse õppeklassis juhendaja suunamisel
Koolituse sisu:
- Puhastusteenindaja algteadmised
- Puhastustustööde juht tööprotsesside juhtijana
- Koristustööde planeerimine
- Enamlevinumate pinnakattematerjalide hooldamine
- Erinevate ruumide tulemuslik koristamine
- Läbitud teemade kordamine ja eksami ettevalmistus
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
- Mõistab tulemusele orienteeritud koristamise olulisust
- Tunneb erinevate pinnakattematerjalide omadusi ning valib koristustarvikud ja puhastusained sh desinfitseerivaid puhastusaineid pinnakattematerjalist lähtuvalt
- Teab koristustööde reaalseid mõjutegureid ja arvestab nendega tööd planeerides
- Mõistab olulisemaid juhendamise põhimõtteid, ja kasutab neid juhendades
- Oskab lahendada kutseeksamil kasutatavaid teste.
Õppe kogumaht: 72 akadeemilist tundi, millest 36 akadeemilist tundi on auditoorne töö, iseseisev töö 9 akadeemilist tundi ja 27 akadeemilist tundi praktikat õppekeskkonnas.
Õppemeetodid: Auditoorne õpe 36 tundi: loeng, suuline vestlus, dialoogid, rühmatööd, video vaatamine ja analüüsimine jm. Iseseisev töö: 9 tundi.
Praktika koolikeskkonnas 27 tundi: praktiliste tegevuste sooritamine juhendamisel
Hindamismeetodid: Teadmiste test ja praktilise ülesande sooritamine
Hindamiskriteeriumid: Positiivseks soorituseks on vaja vähemalt 60% õigeid vastuseid
Väljastatavad dokumendid:
Tunnistus, kui õpingute lõpetamisel läbitakse hindamiskriteeriumile vastav kirjalik test.
Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud teemadele